top of page

מדיניות משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

הזמנת משלוח של אורנת הינה חוויה מתוקה גם למזמין המשלוח וגם למקבל השוקולד.
באתר תוכלו לבצע הזמנה של מגוון מוצרים ומארזים שישלחו במשלוח על ידי שליח של אחת מחברות השליחויות הטובות ביותר.  הזמנות עד השעה 14:00 ביום עסקים יסופקו ללקוחה עד 5 ימי עסקים מביצוע ההזמנה.  ימי עסקים כוללים את הימים ראשון עד חמישי ואינם כוללים ימי שבתון, ערבי חג וחגי ישראל.  הזמנות שיתבצעו ביום חמישי החל משעה 14:00 ועד מוצ"ש ייחשבו כהזמנות שבוצעו ביום ראשון.  

  • בהתאם למציאות המשתנה יתכנו עיכובים בזמני הגעת המשלוחים.

  • צפויים שינויים בזמני האספקה בחגים ובמועדים מיוחדים.

  • אספקות יבוצעו בין השעות 08:00-17:00.

  • אורנת כפופה לחברות השליחויות ומבצעת תיאום מול כל לקוח ולכן לא ניתן להתחייב להגעה בשעה מדויקת במהלך היום.

  • ייתכנו שינויים בהרכבי הפריטים והחבילות בהתאם למלאי ותוקף.

  • מוצר שאזל יוחלף במוצר שווה ערך מבחינת מחיר ומשקל הפריט

  • אנו עושים את מירב המאמצים לספק את המשלוחים בזמן הקצר ביותר.

 

איסוף עצמי – בתיאום מראש בלבד

איסוף מאורנת הינו ללא עלות.

מדיניות החזרות והחלפות

לקוח(ה) רשאי(ת) לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינה או להחליפה כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן:

  • ביטול עסקה בטרם משלוח ההזמנה, תעשה דרך פנייה טלפונית אל שירות הלקוחות של האתר בטלפון 09-8913399.  במקרה כזה, יינתן החזר מלא לרבות עלות משלוח.

  • ביטול עסקה לאחר שליחת המשלוח, בתוך 30 ימי עסקים ממועד ההזמנה, שלא עקב מוצר פגום -או- אי התאמה להזמנה יתאפשר בתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית.

  • ביטול העסקה יבוצע על ידי איסוף הפריטים על ידי שליח מטעם החברה בתשלום - יש לתאם הזמנת איסוף אל מול שירות הלקוחות 09-8913399.

  • בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה בשיעור שלא יעלה על 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם).  החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, עד 14 ימי עסקים מפתיחת הפנייה.

  • אם נמצא פגם במוצר באחריות אורנת, יבוצע החזר כספי ללקוח בהתאם לשווי המוצר וללא עמלת ביטול כחוק.

  • במידה ונעשתה טעות בהכנת המשלוח, בהתאם לאפיון המוצר באתר האינטרנט, יבוצע החזר כספי ללקוח בהתאם לשווי המוצר.

  • חברת אורנת עושה כל מאמץ למלא את בקשות הלקוחות, כפי שנרשמות בשדה “הערות” בהזמנה. עם זאת, חברת אורנת אינה מתחייבת למלא כל בקשה של לקוח שנרשמה בשדה זה.

  • בכל מקרה של החזרה יש למלא את הטופס בקישור הבא: >>>>.

bottom of page