top of page
  • היכן ניתן למצוא את המוצרים שלכם?
    ניתן למצוא את המוצרים שלנו בחנות האינטרנטית וגם בשורה של חנויות פיסיות
  • מדוע נחוצה כשרות מהדרין?
    כשרות מהדרין מאפשרת לרוב הציבור בארץ להינות מהשוקולד שלנו. אמנם כל חומרי הגלם מהם אנו מייצרים את טבלאות השוקולד הם בכשרות בד"צ העדה החרדית, אנו מפוקחים מזה שנים רבות ע"י כשרות של חתם סופר פתח תקווה. בטבלאות השוקולד החלב והלבן אנו עושים שימוש באבקת חלב מלא, חלב ישראל.
  • האם יש לכם חלב ישראל?
    כמובן שאין. כל מוצרי ג'ומו טבעוני כולל השוקולד בסגנון לבן ושוקולד בסגנון חלב. כל המוצרים פרווה.
  • כיצד אתם מתמחרים את מחירי השוקולד?
    אנו עושים את כל המאמצים להציע מוצרי עילית במחירים נמוכים ככל האפשר. מאחר ואנו מחוייבים לאיכות השוקולד, כשרות גבוהה ובעיקר לחומרי הגלם הטובים ביותר מחירי השוקולד שלנו מעט גבוהים ביחס לשוקולד רגיל המוצע בסופרמרקטים.
  • מה מדיניות החזרת המוצרים
    לקוח(ה) רשאי(ת) לבטל את העסקה שבוצעה באתר בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") ולקבל החזר כספי בגינה או להחליפה כנגד מוצר חלופי לפי המפורט להלן: ביטול עסקה בטרם משלוח ההזמנה, תעשה דרך פנייה טלפונית אל שירות הלקוחות של האתר בטלפון 09-8913399. במקרה כזה, יינתן החזר מלא לרבות עלות משלוח. ביטול עסקה לאחר שליחת המשלוח, בתוך 30 ימי עסקים ממועד ההזמנה, שלא עקב מוצר פגום -או- אי התאמה להזמנה יתאפשר בתנאי שהמוצר תקין ולא נעשה בו שימוש והוא מופיע באריזתו המקורית. ביטול העסקה יבוצע על ידי איסוף הפריטים על ידי שליח מטעם החברה בתשלום - יש לתאם הזמנת איסוף אל מול שירות הלקוחות 09-8913399. בעסקה שבוצעה באשראי יינתן ביטול עסקה בשיעור שלא יעלה על 5% או 100 ש"ח (הנמוך מבינהם). החזר כספי יתבצע אך ורק לכרטיס האשראי אשר איתו בוצעה ההזמנה, עד 14 ימי עסקים מפתיחת הפנייה. אם נמצא פגם במוצר באחריות אורנת, יבוצע החזר כספי ללקוח בהתאם לשווי המוצר וללא עמלת ביטול כחוק. במידה ונעשתה טעות בהכנת המשלוח, בהתאם לאפיון המוצר באתר האינטרנט, יבוצע החזר כספי ללקוח בהתאם לשווי המוצר. חברת אורנת עושה כל מאמץ למלא את בקשות הלקוחות, כפי שנרשמות בשדה “הערות” בהזמנה. עם זאת, חברת אורנת אינה מתחייבת למלא כל בקשה של לקוח שנרשמה בשדה זה. בכל מקרה של החזרה יש למלא את הטופס באתר.
  • האם השוקולד טבעוני
    כל מוצרי שוקולד ג'ומו טבעוניים.
  • אנחנו בתהליך להורדת כמות הסוכר אותו אנו צורכים. האם ג'ומו מתאים לנו?
    שוקולד JO-MO מכיל כמויות מזעריות של סוכר הנובע מעקבות בשוקולד ובממתיקים ומומלץ לבצע בדיקת סוכר אחרי צריכת השוקולד.
  • האם השוקולד ללא גלוטן?
    אנו עובדים בסביבת עבודה ללא גלוטן. אולם, איננו יכולים להבטיח לחלוטין שאין אלרגנים בשוקולד.
  • האם השוקולד שלכם אורגני?
    בשלב זה לא, מהסיבה שעלויות חומרי גלם אורגנים בכשרות גבוהה עדיין יקרים מאד.
  • כיצד יש לאחסן את השוקולד?
    את השוקולד יש לשמור במקום קריר ויבש, רחוק ממקורות חום ואור שמש. מומלץ לשמור כל שוקולד בטמפ' 15ºC עד 18ºC מעלות צלסיוס. חשוב מאד להימנע משינויי טמפרטורות קיצוניים: מטמפ' נמוכה לגבוהה ולהיפך לגבוהה לנמוכה. המנעו מלאחסן את השוקולד במקפיא או במקרר. שוקולד ומים אינם חברים טובים, ולחות גורנת לכתמים לבנים ועובש בשוקולד.
  • האם ניתן לאסוף את השוקולד באופן עצמאי?
    רק בתיאום מראש.
  • הזמנתי משלוח, מתי יגיע אלי?"
    אנו שולחים שוקולד עם חברות שליחויות וגם באופן עצמי. בימים חמים אנו ממתינים אם אפשר לימים קרים יותר או שמבצעים בעצמינו את השליחויות. ראו מדיניות משלוחים.
  • מהו תהליך ההזמנה?
    תהליך הרכישה באתר פשוט וידידותי. יש להכנס לחנות, לבחור במוצרים אותם מוסיפים לעגלה, מזינים פרטים של מזמין ופרטי המשלוח, מאשרים בתשלום את ההזמנה. ההזמנה עוברת לטיפול ושילוח לפי מדיניות המשלוחים.
  • במידה ולא הצלחתי להשלים את התשלום בכרטיס אשראי בעת ביצוע ההזמנה, מה ניתן לעשות?"
    מוקד ההזמנות ישמח לסייע לך להשלים את תהליך ההזמנה. ניתן ליצור קשר בשעות הפעילות ימים א'-ה' 9:00-17:00 לטל 09-8913399
  • How do I add a new question?
    To add a new question go to app settings and press "Manage Questions" button.
  • Can I insert pictures in my FAQ?
    Yes! To add a picture follow these simple steps: Enter App Settings Click the "Manage Questions" button Click on the question you would like to attach a picture to When editing your answer, click on the picture icon and then add an image from your library
  • Can I insert a video in my FAQ?
    Yes! Users can add video from YouTube or Vimeo with ease: Enter App Settings Click the "Manage Questions" button Click on the question you would like to attach a video to When editing your answer, click on the video icon and then paste the YouTube or Vimeo video URL That's it! A thumbnail of your video will appear in answer text box
  • How do I edit or remove the "FAQ title"?"
    The FAQ title can be adjusted in the settings tab of the App Settings. You can also remove the title by unchecking its checkbox in the settings tab.
bottom of page